Serdecznie witam wszystkich Czytających bloga, szczególnie tych, którzy od dawna na niego zaglądają. Dzisiejszy wpis to na dobrą sprawę chleb powszedni, o którym czasem w swojej diecie niektórzy zapominają. Więc czytajcie, zanim post stanie się czerstwy 😉

day_1__magic_things_by_screamst

Słowem wstępu

Kupujesz przedmioty magiczne? Kamienie, talizmany, amulety, świece? Niezależnie od tego gdzie je kupujesz, pamiętaj, że nie są wolne od innych energii. Są nie sterylne. Niestety inne energie nie zawsze są dobre czy neutralne. Warto więc nauczyć się oczyszczać przedmioty magiczne i rytualne, by użytkować je z radością i pozytywnym skutkiem. Nie spotkałem się jeszcze z przedmiotami sterylnymi energetycznie, ale czasem energia tych przedmiotów potrafi być chaotyczna i nieprzyjemna, szczególnie tych, które przeszły przez wiele rąk, zanim dotarły do mnie.

A jeśli w przedmiocie jest dobra energia? Czy mam go oczyszczać? TAK. Dobra energia pozostaje. Szczególnie jeśli nad przedmiotem odmawiasz zaklęcie zakończone „klauzulą”: Dla dobra mojego i wszystkich. Warto zapamiętać ten drobny szczegół przy białej magii, ustrzeże nas przed niewłaściwym użyciem magii.

o.11236

Sposoby oczyszczania przedmiotów

Istnieje wiele sposobów oczyszczania przedmiotów magicznych ze starej lub po prostu obcej energii. Oto lista tych „najznańszych”:

  • obmyć wodą
  • przeciągnąć ponad świecą
  • przeciągnąć ponad kadzidłem szałwii białej
  • rytuał oczyszczający (można wykorzystać ten)
  • posypać solą, otoczyć kręgiem soli na x godzin
  • otoczyć kręgiem białych świec
  • potrzymać w rękach, oczyszczając dotykiem

Każdy powinien mieć swój sprawdzony sposób na oczyszczanie przedmiotów, pomieszczeń, osób.

Sposób rekomendowany przeze mnie

Swoim sposobem dzielę się już na moich aukcjach magicznych, żeby powiadomić Was przed zakupem, że należy coś takiego zrobić. Dzięki temu na moich aukcjach będzie bezpieczny i doświadczony mistyk, i laik. A zawsze można spytać o poradę, chętnie odpowiadam na pytania. Przytoczę Wam opis:

logo magiczne

Jak postępować z zakupionymi magicznymi przedmiotami?

Zakupione na aukcjach produkty były dotykane tylko przez twórcę, jednak należy pamiętać że w trakcie transportu przeszły z rąk do rąk. I chociaż to nie bezpośredni kontakt z kamieniem, należy go przygotować nim zostanie użyty po raz pierwszy.

  • Przygotuj miejsce, w którym czujesz się dobrze – np. miejsce używane do medytacji, ołtarzyk, stół.
  • Zapal świecę (białą)
  • Skup się na przedmiocie i wyobraź sobie, że oczyszczasz go jasnym światłem.
  • Wypowiedz na głos zaklęcie oczyszczające przedmiot
  • Następnie napełnij przedmiot własną energią. Możesz to zrobić wyobrażając sobie swoją energię w ulubionym kolorze spływającą z Twoich rąk do przedmiotu lub pocierając go palcami, całując, zawijając w rytualny obrusik, owiązując wstążką ulubionego koloru – wybór należy do Ciebie!
  • Używaj przedmiotu 🙂

Pamiętaj, że energia podąża za uwagą i myślami – ważne byś był odprężony/a i miał chwilę spokoju, wolną od niepotrzebnych myśli.

Wiedźmińskie sposoby oczyszczania

Ja swoje przedmioty oczyszczam posługując się tylko myślą, energią Światła i wyczuciem. Czasem faktycznie przydaje mi się dodatkowa pomoc w postaci chłodnej wody. Kiedy przedmiot nie powinien mieć kontaktu z wodą, obmywam swoje ręce aż staną się zimne, najlepiej lodowato zimne (lód to także żywioł Wody, jednak ja traktuję je osobno). Wtedy ponawiam proces oczyszczania. Biorę przedmiot do ręki i pozwalam chłodnej, świetlistej energii wymyć obce energie z przedmiotu, zastępując je moją. Od razu też przedstawiam przedmiotowi jego przeznaczenie, w myślach intonując afirmację. Dzięki temu otrzymuję przedmiot czysty, energetyzowany i zaprogramowany. Gotowy do działania.

Słowo końcowe od wiedźmina

Polecam Wam, Czytelnicy, odnaleźć swój żywioł. Z pomocą intuicji lub rozmaitych wykazów, które odnajdziecie w książkach, Internecie, filmach, nagraniach audio, możecie wskazać swój żywioł. Najczęściej jest to żywioł, który przeważa w Waszym życiu. Ja swój (Wodę i Ziemię) znalazłem poprzez obserwację swoich upodobań. Początkowo myślałem, że to Ziemia jest moim ulubionym żywiołem z racji zamiłowania do run, kryształów, ziół. Okazało się jednak, że uwielbiam stosować magię ziemi, a żywioł, który dostarcza mi energii to Woda (zawsze i w każdej postaci pomaga mi na wszelkie dolegliwości, psychiczne, fizyczne, energetyczne). Potem zaś odkryłem, że nie lubię Wodo-ognia (ciepłej wody), wolę Lód. Podobnie z Ziemią, odkryłem swoją pasję do eliksirów (Ziemio-woda) i symboli (Metal – przemawia do mnie bardziej niż drewno). Na koniec odkryłem swoją fascynację burzą i świecami płonącymi w mroku – to przyszedł do mnie żywioł Światła. Warto odnaleźć swój macierzysty żywioł i nie poprzestawać na dążeniach do odkrywania, rozwijać się. Jak widać można znaleźć o wiele więcej.

Kryształ górski

Kryształ górski

Wiadomości końcowe

Zapraszam wszystkich Czytelników na moje magiczne aukcje – odnajdziecie tam niebawem rytuały białej magii i rozmaite talizmany, a w tej chwili magiczne kryształy i czterolistne, laminowane koniczyny. Stale dodaję coś nowego, dlatego warto mieć pod ręką mój mały kram. Każdemu Kupującemu służę radą, każdemu przymierzającemu się do kupna doradzę. Można także składać osobiste zamówienia – dostaję ich wiele poprzez email, gdyż niektórzy chcą spersonalizować swoje przedmioty, rytuały. Sprostam Waszym wymaganiom. Zapraszam więc na aukcje, do polubienia strony na fejsbuku oraz komentowania bloga.

Psst… Na hasło magia rytualna, dostaniecie ode mnie gratis w postaci kryształu, który do Was „wibruje”. Zebrałem w ostatnich 2 latach wiele takich, które odłożyłem z nadzieją, że właściciel się odnajdzie. Postanowiłem im pomóc. Kupując w wiadomości do Sprzedającego wpisz „magiarytualna”, a jeden z kryształów zostanie dołączony gratis do zakupu.

logo magiczne

